Untuk akses lebih cepet pd blog / situs ini, klik sini atau bahtiar@gmail.com



Wednesday, October 06, 2004
MENIKAH

Kowe kapan rabi, Bah ?

Pertanyaan itu yang sering dilontarkan temen² bila datang di acara pernikahan temen kuliah, temen sma, atau temen² se-komunitas.

Umurmu wes tuwek, wes nyambut gawe, kurang opo meneh ?
Mesakne anakmu sok benne, lagi butuh²he duwet - kowe wes meh matek !

Jawabku yaa sederhana aja,

Umurku pancen wes tuwek, wes endass telu, secara jasmani lan biologis wes siap ket biyen², wes nyambut gawe ... Nanging, bayaranku gak cukup tak pangan dewe - mosok arep makani anak'e wong liyo - opo ra ndholim iku jenenge ?

Bah, kowe kan wong Islam ! opo kowe ra percoyo karo hadits Nabi sing artine : "Wahai pemuda menikahlah kamu karena ALLAH, barangsiapa yang merasa dalam kemiskinan maka Allah akan mencukupi rezeki untukmu semua". Ono meneh ayat sing maknane koyo ngene : "Dan burung² itu keluar dari sarangnya dalam keadaan perut kosong dan sore harinya kembali dengan perut kenyang, karena Allah selalu menyediakan apa yang diperlukannya".
Lho kurang cehto opo meneh, Bah ? mosok kowe kalah karo manuk empret !!!

Aku mesem karo mringis ngrungok'ke nasehatte konco²ku iku, anjrit tenan !!! pinter tenan le mojokke aku .... :p

Gini aja pren, bukannya aku gak percaya dengan ayat² tersebut ... kalo di antara kalian punya adik, temen, atau kolega "babon kebelet kawin" bawa ke sini aja, hadapkan dengan aku, nanti aku lihat-² kondisinya bagemana, aku jelasin juga keadaanku saat itu juga, terus ... aku tanting nikah wes !!!

----------------------------

Bah ! kae si Kenthus wes rabi, wes duwe anak siji ! kok kowe ijik ngono wae ???

Opo hubungane karo aku ?

Wallah sok goblok kowe iki !!! Kenthus kae lak adhie kelasmu let rong taun pas SMA, mosok kowe sing luweh tuwo kalah rabi tinimbang dewek'e .... ???

Oleh wae mbandingke aku karo dewek'e, ning le ndelok yo sing padang lang cetho, ojo mung disawang soko umurre tok !!!

Kenthus ki wiwit SMA kan wes nguber-nguber Jamilah nganti diceluk bola-bali ning BP sampek wong tuwane isin ra ilok-ilok.

Terus pas kuliah, gayane le pacaran ngluwihi tinimbang wong bebojoan : yen boncengan numpak motor model tas ransel : klambine ketat, Jamilah mantep nancepke susune ning gegerre Kenthus - tanganne kraket ngrangkul nang ngarep - mboh grayangi opo meneh ? Yen ning tempat umum wae wes ra rumongso isin disawang wong okeh, kiro² yen ning kost-²san Jamilah digremeti susune terus ditumpak'i koyo wong ngumpo kae, opo bakal nolak ?

Lebarre wisuda, Jamilah golek gawean ra etuk², wedi dadi pra-one tuwo, genti nguyak² Kenthus njaluk kon ngrabi ? padahal Kenthus yo ijik nganggur !

Sawangen ugo : wong tuwo endi sing ra ngelus dodo, nyawang anak wedhok'e runtang-runtung dibonceng karo wong lanang liyo sing dudu sedulurre dewe ?

Nganti rabine lan ngla'erke anak siji, opo Kenthus wes duwe gawean lan bayaran sing nyukupi kanggo anak bojone ? Syukur wae wong tuwane karo mertuwone loro karo gelem ngragati opo sing dibutuhke Kenthus.

Wes saiki pikiren : opo aku kudhu nyontoh Kenthus le arep omah² ?

...................................................................................................

Lha terus rencana utowo targetmu rabi kapan, Bah ?

Rencana lan usaha tetep ono, nanging yen target gak ono.

Opo rencana lan usahamu iku, opo kowe ra wedi dadi bujang lapuk ?

Tetep golek² gawean, wang-sinawang, njogo tali silaturrahim, dungo lan ikthiyar, Insya Allah Gusti Pangeran ngijabi sik apek² .....

Posted at 09:31 by Bahtiar

guntur
June 21, 2005   12:42 AM PDT
 
hm...menurut perhitunganku, hidup di yogya 300 000 sekeluarga kan bisa mas? menjelang 1-2 tahun punya anak..heheh *ngomong enak bgt*

:P
kenthuselongso
May 14, 2005   12:49 AM PDT
 
bah..kowe kok malah ngrasani aku ki piye ??????!!!@@##$###$
aku khan ra ono salah karo awakmu ????
kuncung
April 21, 2005   03:25 PM PDT
 
numpang lewat....
idem wae mas....
February 24, 2005   10:09 AM PST
 
ayyyyyoooo..........
dikau bisa Mr.Bakh...
arep golek sing ky opo tho????
fff
October 30, 2004   12:34 PM PDT
 
Pak Bahtiar...ada kalanya kita memang harus memilih(la chen kudune)dgn keadaan skrg ini, ada baiknya dicatat baik dan buruknya ketika panjenengan segera ato tidal segera menikah--begitu saja--karena menikah yang menjalani kita, bukan orang lain--dan perlu dicatat lagi--DUNIA AKHIRAT Bung!!!
dik melati (jare'ne')
October 19, 2004   08:15 AM PDT
 
sak jane eneng inceran orak ? yen rano yo...piro2 bayarane tetep ra iso rabi ! ning yen eneng inceran...sing dicintai maksudku, yo tetep gampang rabi. sing penting kan cinta (jarene aku sih) ! nek wis cinta ki, opo wae bakal dilakoni kanggo mujudake opo sing dadi karep (cita2) ! ning golek cinta ki luwih angel ketimbang golek gawean je. yo ndongo wae mugo2 ndang entuk cinta. trus selamat berjuang demi cinta itu... yo mung ngeneki komentarku...mas bah mekso kon ngisi komentar sih :( kan aku rung siap materi nek dadakan ngeneki. mmm...btw jatuh cinta itu bisa berkali2...bukan cuma sekali :)
wis yo
cemut
October 18, 2004   03:40 PM PDT
 
weekk, emang mas bech kl kita membahas ttg ini ga' ada abisnya, setiap persepsi ada benar dan salahnya. yo mungkin ene benernya sing dibilang karo mas ghofarism. kita dituntut hrs bekerja lebih keras dari hari2 sebelumnya tp tetep inget kondisi dan kemampuan kita, ojo ngoyo dan tetep hrs ene target krn menyangkut nasib keturunan kita :)
ta' dongake mas.. ben slalu diberikan kemudahan dan jalan keluar setiap keputusan yang mas bech ambil. Amien
ghofarism
October 16, 2004   08:34 AM PDT
 
Bahtiar dulurku,
sing tok butuhke saiki tak kiro memulihkan self-confidence. Kukira pusat masalahnya di sikon kantong. Nek kowe bimbang ttg income-mu, kowe kudune luwih kreatif, aggressive and be positive! Selanjutnya, situ nggak perlu kebablasan, misalnya: aku baru akan rabi setelah punya boil ato rumah sendiri....wah bisa berabe kalo gini.
Satu strategi lagi: Find a worker lady! yg setia sama kamu.
Bahtiar
October 10, 2004   02:31 AM PDT
 
Esbea, Agroh, yDouglas, dan Joko : makasih atas nasehat²-nya, aku cuman berusaha jujur apa adanya :)
Joko
October 9, 2004   09:33 PM PDT
 
Mas Bahty, jaga pikiran ya supaya tenang dalam memilih pasangan hidup, yang lebih dewasa pasti lebih tahu cara memilih, ato cari referen aja sama orang yang lebih dewasa mungkin orang tua benarkah sudah saatnya untuk rabi, dan pasti mereka menjawab "ya".Dan memang semua orang di umur sekian biasanya, setres-setresnya klo masih bujang ya mikir kerjaan to rabi, saya mendukung sekali klo njenengan cepet rabi tapi ya idem deh sama yang di atas, ya itu "jangan asal comot bisa-bisa dapat yang kempot". Lha klo njenengan nggak optimis waduh gimana saya nanti, aku jadi mikir. jangan-jangan malahan orang semacam joko nggak boleh di perbanyak.
ydouglas
October 8, 2004   03:54 PM PDT
 
ia mas ora kesusu nek kesusu malah salah milih susu..*ketawa guling-guling* tapi jgn kelamaan milih susunya bisa expired..hehehe
Agroh
October 8, 2004   10:08 AM PDT
 
saranku sih Bah, kowe sante wae. Ra sah kesusu. Nek kesusu malah salah milih susu rak repot. Sing penting sak iki, kowe nggaweo planning, 1 tahun, 3 tahun ke depan arep ngopo. Terus kasih target setahun sampe 5 tahun ke depan uripmu arep dadi opo. Urip ki sing penting bahagia. Ngono wae, semoga berguna
esbea
October 6, 2004   06:06 PM PDT
 
whiihihihihihihih
isine kok soyo ekstreem ya mas!!!
 

Leave a Comment:

Name


Homepage (optional)


Comments







Previous Entry Home Next Entry


Sugeng Rawuh :

Your
Ruang Iklan :

AMMAR CATERING
Free Delivery - No Minimum Order
Klik [here]

Kontak saya :

About [me]
YM : bahtiar_rifai
HP/SMS : +62.8132.8484.289
Tempat : Yogyakarta - Nusantara
Email : bahtiar@bahtiar.com, bahtiar@gmail.com


Sampah saya :

Blog
360
MSN
Tblog
Myblog
Motime
Ebloggy
Multiply
Dotcom
Tabulas
Bloxster
Modblog
Blogspot
Pendopo
Blogdrive
Blogsome
Blogthing
Blogspirit
Myspace
Friendster
Wordpress
Enewsblog
Busythumbs
Textamerica
Journalhome
Journalspace
Weblogpage
Blogomonster
Blogontheweb


Arsip saya :


Nongkrong saya :

TN93
Blogfam
Lesehan
ID-Gmail
Angkringan
Cangkrukan


Pembantu saya :

Gmail
Yahoo
Whois
Mozilla
Hotmail
Temonggo
Potoburket
Pengait setia


Jadwal saya :


Pengunjung saya :


Foto² saya :

BusyThumbs - Free Moblogs


Pesan untuk saya :


Googling saya :


SiteScore for bahtiar.com

Silktide SiteScore for this website


Hot Or Not


Tahukah kamu :


Ayat hari ini :


Hadist hari ini :


Berita Indosiar :

Berita SMS Indosiar :





Posisi Bulan :



moon phases
 

Cuaca Hari ini :

Check kota lain


Kalender hijriyah :


Waktu Sholat :


Sideblog :


U & Me :


Blogflux

Directory of Writing/Publishing Blogs

Web Blog Pinging 
Service


Blogtopsites

Personal Blog Top Sites

Free Google Page Rank Checker








<< October 2004 >>
Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
 01 02
03 04 05 06 07 08 09
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31






Contact Me

If you want to be updated on this weblog Enter your email here:




rss feed